Home Umela inteligencia Neskutočný vzostup prvej svetovej súťaže krásy AI

Neskutočný vzostup prvej svetovej súťaže krásy AI

by
Neskutočný vzostup prvej svetovej súťaže krásy AI

Čo robí súťaž AI odlišnou, tvrdí Friedman, je to, že súťažiaci Fanvue sú produktmi ich tvorcov. „Čerpajú zo všetkých týchto stereotypov, ktoré máme o tom, čo je ‚krásna žena‘,“ hovorí, „a ľudia, ktorí majú tendenciu používať AI, môžu mať inú predstavu o tom, čo môže byť atraktívna žena. Môže mať ružové vlasy, ale stále bude v oblasti tradičnej krásy, s tenkým telom alebo bez mnohých krtkov na tvári.“

Tvorcovia modelu AI Aitana Lopez (vyššie) slúžia ako porotcovia súťaže krásy World AI Creator Awards.

S láskavým dovolením Idea Farm

Pre záznam, Súťaž Fanvue, podobne ako súťaže ľudskej krásy, vyhlási víťaza na základe viac než len vzhľadu. Na rozdiel od niektorých z týchto súťaží však World AI Creator Awards hľadajú veci ako „vplyv sociálnych médií“ a ako dobre ich tvorcovia využili výzvy na vytvorenie svojich súťažiacich. Víťazi budú známi koncom tohto mesiaca.

Berat Gungor, jeden z tvorcov Seren Ay, hovorí, že „v AI v skutočnosti nemôžete vytvoriť škaredú tvár“, hoci si dáva pozor, aby si všimol, že žiadne ľudské tváre nie sú nikdy skutočne škaredé. Aj keď pre začiatočníkov v oblasti vytvárania obrázkov je dosť ľahké skončiť s rozmazanými črtami a zvláštnymi rukami, Gungor hovorí, že jeho skúsený tím dokázal vytvoriť počiatočnú skupinu 300 krásnych žien Stabilná difúzianakoniec si z davu vybral tvár Seren Ay, pretože „vyzerala ako skutočná osoba“.

Bazén tenkých, krásnych finalistiek s väčšinou svetlej pleti vo Fanvue odráža to, čo Našiel Washington Post keď dal Dall-E, Midjourney a Stable Diffusion za úlohu vytvárať krásne ženy. Uvádzajúc, že ​​programy mali tendenciu „nasmerovať používateľov k prekvapivo úzkej vízii atraktivity“, Post minulý týždeň informoval, že v tisíckach obrázkov, ktoré vygeneroval, boli takmer všetky tenké, so svetlou až strednou pokožkou a mladé. (Len 2 percentá obrázkov „krásnej ženy“ vykazovali viditeľné známky starnutia.)

V niektorých ohľadoch tieto obrázky odrážajú bazén, z ktorého vychádzajú. „Ako sú ľudia zastúpení v médiách, v umení, v zábavnom priemysle – dynamika tam preniká do AI,“ povedala pre Post šéf dôveryhodnej AI OpenAI Sandhini Agarwal.

Ale ak masovo predávané obrázky tenkých, krásnych žien prinášajú obrázky tenkých, krásnych žien vygenerovaných umelou inteligenciou, ktoré sa potom menia na tenké, krásne ovplyvňovače generované umelou inteligenciou a vytvárajú obrázky, ktoré sa len vracajú späť do kolektívneho mediálneho toku, nie je had nakoniec zje svoj vlastný chvost? A čo to znamená pre tých z nás, ktorí nie sú tradične krásni, ktorých proporcie poprsia, pás a boky nespĺňajú online štandardy ako Barbie, alebo ktoré si jednoducho nemôžu dovoliť starostlivosť o hlavu s dokonale upravenými vlasmi ?

Source Link

Related Posts

Leave a Comment