Home Umela inteligencia Asana predstavuje „AI spoluhráčov“ navrhnutých na prácu po boku ľudských zamestnancov

Asana predstavuje „AI spoluhráčov“ navrhnutých na prácu po boku ľudských zamestnancov

by
Illustration of robot with puzzle piece that fits in with a puzzle piece being held by a woman employee.

Väčšina ľudí už počula o agentoch AI – softvéri, ktorý dokáže autonómne vykonávať sériu úloh, ale Asana sa rozhodla zvoliť iný prístup, pokiaľ ide o AI. Spoločnosť v stredu predstavila beta verziu toho, čo nazýva „spoločníci AI“, v snahe pomôcť presunúť prácu v rámci organizácie.

Paige Costello, vedúca oddelenia AI v spoločnosti Asana, uviedla, že spoločnosť si názov vybrala zámerne, aby vytvorila mentálny posun v tom, ako ľudia uvažujú o interakcii s AI v práci. „Veríme, že budúcnosťou práce nie sú len ľudia, ktorí pracujú s ľuďmi, ale aj ľudia pracujúci s AI,“ povedal Costello pre TechCrunch.

„A v tomto svete veríme, že bude rovnako dôležité pochopiť, čo ste od AI žiadali, čo urobila a koľko to stálo uskutočnenie.“

Costello povedal, že ide o vytvorenie transparentnosti a štruktúry okolo AI, aby podniky mohli špecifikovať a vytvárať prispôsobených asistentov na vykonávanie základných častí pracovných postupov.

Znie to dobre, ale ako to vyzerá v praxi? Podľa Costella bola predchádzajúca generácia nástrojov pracovného toku pevne definovaná a to, čo oddeľuje dnešné oznámenie (a generatívnu AI vo všeobecnosti), je to, že poskytuje flexibilnejší spôsob presunu práce v rámci spoločnosti.

Takže ako príde práca, AI by mohla vyhodnotiť aktuálny stav a určiť, či je pripravená prejsť na ďalší krok, alebo či musí vrátiť prácu človeku, aby pridal ďalšie informácie predtým, ako bude môcť pokračovať. Napríklad, ak príde pomocný tiket s chýbajúcim alebo neadekvátnym popisom, AI spoluhráč ho môže poslať späť osobe, ktorá tiket odoslala, a spýtať sa, čo potrebuje. To by mohlo zahŕňať použitie generatívnej AI na pomoc ľudskému zamestnancovi napísať lístok pred jeho odoslaním spoluhráčovi AI, ktorý potom môže lístok nasmerovať na správnu osobu na vyriešenie.

Asana má jednoznačne pokladnicu údajov týkajúcich sa toho, ako sa práca pohybuje vo vnútri spoločnosti, aby trénovala svoje modely, vďaka jej pracovný graf, ktorý modeluje, ako je práca prepojená medzi jednotlivcami a oddeleniami. Ale aj keď to všetko znie dobre, vieme to Agenti AI môžu stále halucinovaťa nie vždy rozumejú povahe činnosti.

„Graf práce nám umožňuje povedať AI nielen to, ako prebieha práca, ale ako prebieha práca v tomto konkrétnom prípade. Takže keď začleníme AI spoluhráčov do konkrétneho pracovného postupu, dostanú konkrétnu úlohu. Keď majú túto špecifickú prácu a vedia, aké informácie majú čítať, je oveľa pravdepodobnejšie, že budú robiť správne veci,“ povedal Costello.

Ale Costello uznal, že Asana povzbudzuje svojich zákazníkov, aby zapájali ľudí, pretože si uvedomuje, že AI to nie vždy dokáže správne. „Povedal by som, že základný princíp, ktorý máme o AI v Asane, je ‚človek v slučke‘.“ Veríme, že v konečnom dôsledku sú ľudia zodpovední za rozhodnutia a sú zodpovední za výsledky,“ povedala.

To znamená, že ľudia musia byť schopní dohliadať a kontrolovať AI, aby sa ubezpečili, že dáva spoľahlivé odporúčania v súlade s hodnotami a spôsobom práce spoločnosti.

Aby to spoločnosť Asana vyriešila, hľadala pracovné postupy, pri ktorých bola schopná dosiahnuť vysoký stupeň presnosti. „Zistili sme, že dokážeme začleniť AI spoluhráčov, aby sme v rámci týchto systémov veľmi rýchlo a s vysokým stupňom úspechu odstránili veľa administratívnej práce a práce so sledovaním. Sme tiež schopní efektívne využívať dynamické premenné na získavanie informácií o práci ao systémoch v kontexte práce,“ povedala.

Všetko, čo bolo povedané, tento nástroj je stále v beta verzii a pravdepodobne bude zahŕňať určité narastajúce bolesti, najmä keď sa spoločnosti pokúsia prekonať experimentovanie a implementovať ho vo veľkom rozsahu. Ak sú však údaje kľúčom k vytvoreniu presnejších modelov, organizácia, ktorá má prehľad o tom, ako spoločnosti fungujú, ako to robí Asana, by mohla mať väčšiu šancu ako väčšina úspešne pomôcť posunúť prácu sériou krokov inteligentnejším spôsobom.

Source Link

Related Posts

Leave a Comment