Budovanie dôvery medzi správcami majetku a ich klientmi sa tradične pripisuje efektívnej komunikácii a porozumeniu medzi týmito dvoma partnermi. Postupom času sa bohatí manažéri čoraz viac stenčovali kvôli väčším portfóliám náročnejších klientov. Dominový efekt spočíva v tom, že klienti sa môžu cítiť mimo dosahu kvôli predĺženým časom odozvy ich správcov majetku.
Najnovšie riešenia AI teraz umožňujú správcom majetku odstrániť ľudské chyby a zabezpečiť integrálne každodenné procesy vrátane automatizácie práce so znalosťami, ktoré zlepšujú skúsenosti klientov a zvyšujú dôveru.
Viac času na vzťahy s klientmi
Správcovia majetku nemajú počas týždňa dostatok času na to, aby rozvíjali vzťahy, ktoré majú s klientmi. Postupom času správcovia majetku videli, ako sa ich portfóliá rozširujú, zvyšuje sa zodpovednosť za dodržiavanie predpisov a sú na nich kladené ďalšie úlohy, ktoré negenerujú príjmy. Na druhej strane sa plány stali preťaženými pre správcov majetku.
Manuálne, časovo náročné postupy boli potrebné pri spracovávaní procesov pracovného toku pre manažérov majetku. Zaberanie času a energie správcom majetku na zabezpečenie správneho spracovania a uchovávania pracovného toku zase bráni ich schopnosti zlepšovať vzťahy s klientmi a podporovať nové.
Vďaka sile automatizácie môžu správcovia majetku ukladať a pristupovať k najaktuálnejšej verzii zákazníckych údajov okamžite a bez obáv, či ide o správnu verziu – ako to vždy bude.
Vyhnite sa chaosu v obsahu
Pre správcov majetku je nakladanie s citlivými údajmi klientov každodennou zodpovednosťou. Jeden chybný krok pri ukladaní alebo zdieľaní nesprávneho súboru môže teraz viesť k obrovským právnym a finančným dôsledkom.
Automatizácia práce so znalosťami podporovaná metadátami a technológiou AI zaisťuje, že správcovia majetku majú vždy prístup k správnym údajom. Zabezpečením uloženia iba jednej verzie – správnej – sa správcovia majetku vyhýbajú konštrukcii dátových síl vo svojich systémoch. Vytváranie dátových síl spomaľuje procesy pracovného toku, pretože je ťažšie získať presné údaje a tiež zvyšuje šance na zdieľanie nesprávnych údajov interne aj externe.
Odvetvie správy majetku si nemôže dovoliť, aby sa naň nazeralo ako na nenáročný prístup k manipulácii s údajmi. Jednotlivci s vysokým čistým majetkom skôr nájdu nové príležitosti na investovanie alebo ukladanie svojho kapitálu, ak majú pocit, že správcovia majetku jednoducho nie sú schopní narábať s ich majetkom a údajmi.
Faktor dôvery AI
Ako môže AI zlepšiť vzťahy medzi oboma stranami, keďže úspech manažéra majetku sa do veľkej miery spolieha na dôveru klienta? S AI sa rodí budovanie dôvery v správu majetku z týchto automatizovaných procesov riadenia pracovného toku. Pred týmito nástrojmi boli správcovia majetku zvyčajne časovo chudobní, čo by zvyšovalo pravdepodobnosť nesprávneho spracovania pracovného toku, pretože plány sa stávajú čoraz napätejšími.
Sila automatizácie poskytujúca bezproblémové a bezpečné procesy pre správcov majetku zaisťuje bezpečné a včasné zaobchádzanie s klientskymi údajmi. Z pohľadu klienta sa dôvera zvýši až vtedy, keď správcovia majetku využijú tieto nástroje v snahe odstrániť ľudské chyby.
Rozhovory o peniazoch
Implementácia AI naprieč procesmi pracovného toku znalostí má malú nevýhodu, ak vezmeme do úvahy, že riziká, ktoré sa často vyskytujú v procesoch, sa zmierňujú a automatizácia rýchlo zlepšuje poskytovanie.
Pre správcov majetku a ich klientov sa z prepracovania AI rodí aktuálnejší a interaktívnejší vzťah, pretože ich rozvrhy sa stávajú čoraz prijateľnejšími v dôsledku automatizácie. Správcovia majetku musia mať aktuálne informácie o všetkých vznikajúcich finančných nástrojoch a investičných nástrojoch, ktoré sú v súčasnosti dostupné aj na trhu. Nie sú to len manuálne procesy, ktoré im zaberajú čas – správcovia majetku potrebujú všetku pomoc, ktorú môžu získať z automatizácie, pretože ich pracovné úlohy sa neustále vyvíjajú.
Odstránenie hrozby ľudskej chyby a zmiernenie časového tlaku ponúka vyššiu úroveň dôvery počas cesty zákazníka. Postupom času spôsobí zvýšené zavádzanie AI revolúciu v ponuke správy majetku v týchto kľúčových procesoch. Toto vylepšené zabezpečenie naprieč procesmi správy majetku povedie k tomu, že potenciálni zákazníci budú tento sektor považovať za spoľahlivý kanál na ukladanie svojho čistého majetku.