Meta v pondelok uviedla, že svoje štúdio AI sprístupňuje všetkým tvorcom v USA, aby im umožnilo vytvárať prispôsobené chatboty poháňané AI.
Spoločnosť ako prvá oznámila AI Studio minulý roka začali ho testovať s vybraných tvorcov v júni tohto roku. Meta sprístupňuje tento nástroj všetkým tvorcom, ktorí môžu použiť svoje vlastné výzvy alebo navrhované šablóny na vytvorenie chatbota.
Používatelia môžu zostaviť robota na vytváranie titulkov, formátovanie príspevkov alebo generovanie mémov. Chatbota môžete použiť len pre seba alebo ho zdieľať s kýmkoľvek. Tieto chatboty fungujú vo vlastnostiach Meta, vrátane Instagramu, Messengera, WhatsAppu a webu.
Meta tiež považuje AI Studio za užitočné pre tvorcov, ktorí chcú vytvárať verzie chatbotov na zapojenie fanúšikov. Tvorcovia môžu ovládať témy a odkazy, ktorým chcú, aby sa chatbot vyhýbal. Navyše môžu tiež vypnúť automatické odpovede a kontrolovať, komu ich AI odpovedá.
„Tvorcovia Instagramu si môžu nastaviť AI ako svoje rozšírenie, ktoré dokáže rýchlo odpovedať na bežné otázky DM a odpovede na príbehy. Či už ide o zdieľanie faktov o sebe samých alebo prepojenie na svoje obľúbené značky a minulé videá, umelá inteligencia autorov môže pomôcť tvorcom osloviť viac ľudí a fanúšikov rýchlejšie získať odpovede,“ uviedla spoločnosť jeho blogový príspevok.
Mark Zuckberg hovoril o tento prípad použitia viac ráz v posledných mesiacoch. Myslí si, že tieto avatary umelej inteligencie tvorcov im môžu pomôcť splniť ich „obchodné ciele“ dosahu komunity.
„Myslím si, že dôjde k obrovskému odomknutiu, v ktorom v podstate každý tvorca môže stiahnuť všetky svoje informácie zo sociálnych médií a trénovať tieto systémy tak, aby odrážali ich hodnoty a ciele a to, čo sa snažia robiť, a potom môžu ľudia s nimi komunikovať. to,“ povedal Zuckerberg internetovej osobnosti Rowan Cheungan v an rozhovor minulý týždeň.
„Bude to takmer ako tento umelecký artefakt, ktorý tvorcovia vytvoria a s ktorým môžu ľudia interagovať rôznymi spôsobmi.“
Okrem tvorcov má Meta tiež za cieľ nasadiť vlastné roboty AI pre podniky spracovávať prichádzajúce požiadavky zákazníkov v rámci svojich aplikácií.