Amazon vydal inovovanú verziu svojho interného modelu na vytváranie obrázkov, Titan Image Generatorpre zákazníkov AWS, ktorí používajú svoju generatívnu platformu AI Bedrock.
Nový model jednoducho nazývaný Titan Image Generator v2 a prináša so sebou niekoľko nových možností, vysvetľuje hlavný obhajca vývojárov AWS Channy Yun. v blogovom príspevku. Používatelia môžu „smerovať“ obrázky, ktoré vytvárajú, pomocou referenčných obrázkov, upravovať existujúce vizuály, odstraňovať pozadia a vytvárať variácie obrázkov, hovorí Yun.
„Titan Image Generator v2 dokáže inteligentne detekovať a segmentovať viacero objektov v popredí,“ píše Yun. „S Titan Image Generator v2 môžete vytvárať farebne upravené obrázky na základe farebnej palety. (A) na tvarovanie svojich výtvorov môžete použiť funkciu úpravy obrazu.“
Titan Image Generator v2 podporuje úpravu obrazu, voliteľne zachytáva referenčný obraz a zameriava sa na špecifické vizuálne charakteristiky v tomto obraze, ako sú okraje, obrysy objektu a štrukturálne prvky. Model je možné doladiť aj pomocou referenčných obrázkov, ako je logo produktu alebo spoločnosti, aby si vygenerované obrázky zachovali konzistentnú estetiku.
AWS je aj naďalej vágne o tom, ktoré údaje presne používa na trénovanie svojich modelov generátora obrázkov Titan. Spoločnosť predtým pre TechCrunch uviedla iba to, že ide o kombináciu proprietárnych a licencovaných údajov.
Len málo predajcov takéto informácie ochotne odhalí; vnímajú tréningové údaje ako konkurenčnú výhodu, a preto ich a informácie, ktoré sa ich týkajú, uchovávajú v prísne stráženom tajomstve. Potenciálnym zdrojom sú aj údaje o tréningu Súdne spory súvisiace s IPďalší odrádzajúci od odhalenia veľa.
Namiesto transparentnosti ponúka AWS politiku odškodnenia ktorý pokrýva zákazníkov v prípade modelu Titan, ako je Titan Image Generator v2 regurgituje (tj vypľuje zrkadlovú kópiu) potenciálne chráneného príkladu školenia.
Generálny riaditeľ Amazonu Andy Jassy v nedávnej výzve spoločnosti o zisku za druhý štvrťrok povedal, že je stále „veľmi optimistický“ v oblasti generatívnej umelej inteligencie, ako sú modely Titan od AWS, a to aj napriek známkam toho, že podnik len dohaduje a zvyšujúcim sa nákladom súvisiacim so školením. ladiace a servírovacie modely.
„V priestore generatívnej AI sa to rýchlo rozrastie,“ povedal, „a z veľkej časti sa to všetko vytvorí od začiatku v cloude.“