Je tu fascinujúci pohľad John Herrman v NYMag dnes pri jednom z veľkých navrhovaných použití AI: zhrnutie obsahu. Všetci potrebujeme veci zhrnúť, však? Všetci sú príliš zaneprázdnení a presýtení informáciami. Zdá sa, že to aspoň rieši každá technologická spoločnosť, ktorá robí AI.
Problémom je, že súhrny, ktoré AI vytvára, nie sú vždy veľmi užitočné. Okrem očividných vtipných aplikácií, ako je napríklad súhrn umelej inteligencie o výstupe na Mt. Everest na digitálnom turistickom sprievodcovi AllTrails, ktorý bol tak gamifikovaný, že bol neskôr stiahnutý, Herrman poukazuje na to, že e-mailové súhrny Gmailu často vynechávajú dôležité informácie, ako je dátum narodenín. a súhrny textových správ Apple Intelligence môžu byť bizarné a neosobné. Prečítajte si celé tu.