Trh s predpoveďami Polymarketktorá umožňuje používateľom stávkovať na udalosti v reálnom svete, spolupracuje s vyhľadávacím nástrojom Perplexity s umelou inteligenciou na zobrazovanie súhrnov správ o udalostiach.
Keď používatelia kliknú na udalosť na Polymarkete, teraz uvidia súhrn správ súvisiacich s udalosťou na základe výsledkov vyhľadávania z Perplexity. K dispozícii je tiež vyhľadávacie pole, ktoré môžete použiť na položenie ďalších otázok.
Polymarket tiež vytvára stĺpec pomocou Funkcia stránok Perpelixty (umožňuje používateľom vytvárať stránky na zdieľanie z výsledkov vyhľadávania), ktoré sa zobrazia na Stránka Discovery spoločnosti Perplexity. Spoločnosť Perplexity uviedla, že preskúma viac partnerstiev s tretími stranami, aby mohla obsahovať obsah v sekcii Discover.
Perplexity tiež použije niektoré údaje z Polymarketu, ako sú napríklad volebné trendy, na zobrazenie vizuálov v odpovediach. Tieto vizuály budú generované pomocou inej platformy AI, Takto.
„Polymarket sa stal cieľovou destináciou pre ľudí, ktorí chcú získať prístup k dôveryhodným informáciám s vysokým signálom na čoraz hlučnejšom webe. Perplexity vnímame ako spoločnosť zaoberajúcu sa podobnou misiou, a preto má investícia do prehĺbenia nášho partnerstva dokonalý zmysel,“ povedal Shayne Coplan, zakladateľ a generálny riaditeľ Polymarketu, e-mailom pre TechCrunch.
Toto prepojenie nasleduje po podobnom partnerstve pre Polymarket, ktorý videl Substack umožňuje autorom vkladať prediktívne údaje z trhu predpovedí vo svojich príspevkoch. Svoj vlastný nedávno spustil aj Polymarket Substack newsletter s názvom Oracle.
Pre Perplexity bude Polymarket zákazníkom API a vyhľadávací nástroj AI bude generovať príjmy z volaní API uskutočnených používateľmi, ktorí sledujú udalosti a kladú otázky na trhu s predpoveďami.
Dmitrij Shevelenko, obchodný riaditeľ spoločnosti Perplexity, pre TechCrunch povedal, že zatiaľ čo spoločnosť sa primárne zameriava na spotrebiteľov, ako aj na znalostných pracovníkov v podnikovom prostredí, stále viac vývojárov používa rozhranie Perplexity API.
„Obchod s API nie je pre nás prioritou, keďže sme spoločnosť zameraná na spotrebiteľov. Využitie API však stále rastie a naše API používa viac ako 25 000 vývojárov. Máme jedinečnú ponuku, ktorá získava odpovede prostredníctvom rôznych internetových zdrojov,“ povedal Shevelenko.
„Spôsob, akým teraz uvažujeme o API, je taký, že je to prostriedok na rast značky, ale nie koniec.“
Poznamenal, že okrem podnikov vydavatelia používajú API Perplexity, aby umožnili používateľom vyhľadávať články na ich platformách. Medzi ďalšie prípady použitia patria banky, ktoré chcú spustiť procesy Know Your Customer (KYC); marketingové nástroje; a finančné služby, ktoré chcú získať aktuálne informácie.
Spravodajské stanice kritizovali Perplexity za plagovanie ich práce a zoškrabovanie webu ignorovaním pokynov „robots.txt“ na webových stránkach. Spoločnosť odvtedy sľúbila, že bude citácie zobrazovať na poprednom mieste, a prostredníctvom nich spolupracuje aj s médiami program zdieľania príjmov z reklamy.
Shevelenko nezverejnil podrobnosti o tom, koľko ľudí kliklo na zdroje zobrazené vedľa výsledkov vyhľadávania na Perplexity, ale povedal, že toto číslo je v „dvojcifernom percente“.
Naposledy vznesená zmätok, podporovaná NEA, IVP, Sequoia a Jeff Bezos 63 miliónov dolárov v hodnote 1 miliardy USD v marci. O mesiac neskôr TechCrunch oznámil, že startup sa snaží zvýšiť 250 miliónov USD pri ocenení medzi 2,5 miliardami USD a 3 miliardami USD.