Home Umela inteligencia Google rozširuje virtuálny skúšobný nástroj poháňaný AI o šaty

Google rozširuje virtuálny skúšobný nástroj poháňaný AI o šaty

by
Google's virtual try-on tool supports dresses

Google oznámil Vo štvrtok rozšírila svoj generatívny virtuálny skúšobný nástroj poháňaný AI na podporu šiat, čo používateľom umožňuje virtuálne nosiť tisíce šiat od stoviek značiek vrátane Boden, Maje, Sandro, Simkhai a Staud.

Podľa spoločnosti boli šaty jednou z najvyhľadávanejších kategórií oblečenia pre tento nástroj. Ako však Google vysvetlil v dnešnom blogovom príspevku, jeho súčasná technika difúzie je náročná na použitie so šatami, pretože sú detailnejšie a zložitejšie v porovnaní s inými odevmi.

Ak chcete poskytnúť viac kontextu, Nákupy Google prepustený tento nástroj v minulom roku pomocou vlastnej technológie difúzie na vytvorenie vysokokvalitných, realistických obrázkov topov a blúzok. Simuluje, ako by sa oblečenie zakrývalo, skladalo, držalo a vytváralo vrásky a tiene na skutočných ľuďoch v rôznych pózach.

Kvôli zložitým detailom šiat sa existujúci difúzny model snažil presne zachytiť detailné potlače šiat, ako sú kvetinové alebo geometrické vzory. Zatiaľ čo modelka zvládala obrázky s nízkym rozlíšením, na šaty bola potrebná iná metóda, aby nedošlo k strate dôležitých detailov. Na vyriešenie tohto problému spoločnosť Google uviedla, že vyvinula novú tréningovú stratégiu, ktorá začína s obrázkami s nižším rozlíšením a postupne zahŕňa vyššie rozlíšenie.

Okrem toho, keďže šaty zvyčajne pokrývajú väčšinu tela a sú v rôznych dĺžkach (napríklad midi, maxi a mini), umiestnenie virtuálnych šiat na osobu často vedie k zatemneniu alebo rozmazaniu detailov tela. Nová technika nazývaná VTO-UNet Diffusion Transformer (VTO-UDiT) má za cieľ vyriešiť tento problém zachovaním čŕt osoby pri vymazaní a nahradení šiat, výsledkom čoho je presnejšie zobrazenie šiat aj osoby, ktorá ich nosí.

Virtuálna skúšobná technológia má za cieľ eliminovať dohady, pokiaľ ide o nájdenie toho správneho pre zákazníkov všetkých typov tela. Rôzne spoločnosti (Adobe, Amazon a Walmart) spustili vlastné nástroje, vďaka ktorým si zákazníci môžu virtuálne vyskúšať všetky druhy oblečenia vrátane šiat. Zdá sa však, že s týmto novým rozšírením sa Google snaží vytvoriť pokročilejšiu funkciu ako jeho konkurenti.

Source Link

Related Posts

Leave a Comment