Niektorí zákazníci Canva zažívajú vážny šok z nálepiek, zatiaľ čo spoločnosť poukazuje na nové funkcie AI, aby odôvodnila zvýšenie cien.
Spoločnosť sa etablovala ako jednoduchšia a dostupnejšia alternatíva k staršiemu návrhárskemu softvéru, ale „dostupnejšia“ časť rovnice sa stáva o niečo menej pravdivou, s niektorými predplatiteľmi Canva Teams. vidieť, že ich ceny idú od 120 dolárov ročne na 500 dolárov ročne — zvýšenie o 300 percent.
Je to trochu vankúš, pretože Canva hovorí, že počas prvých 12 mesiacov uplatní 40% zľavu, ale stále uvidíte plný nárast na obzore. (Tiež zvýšenia sa vzťahujú iba na účty Canva Teams, nie na zákazníkov Pro alebo Enterprise.)
Hovorca spoločnosti pre TechCrunch povedal, že niektorí zákazníci boli pripútaní k cenovo dostupnejším plánom, ktoré Canva už prestala ponúkať, zatiaľ čo spoločnosť zvýšila ceny, aby „odzrkadľovala našu rozšírenú skúsenosť s produktom“.
V dnešnom TechCrunch Minute diskutujeme o tom, prečo ceny Canva vzrástli, širším obchodným tlakom, ktorým môže spoločnosť čeliť, a prečo sú niektorí zákazníci naštvaní.