Meta je zmeniť spôsob označuje obsah, ktorý bol upravený alebo upravený nástrojmi AI na Instagrame, Facebooku a Threads. Pre tento typ obsahu Meta presúva štítok „AI info“ do ponuky príspevku. V minulosti sa štítok zobrazoval priamo pod menom používateľa.
Spoločnosť tvrdí, že označenie sa bude stále zobrazovať pod obsahom, o ktorom zistila, že ho vygeneroval nástroj AI. To znamená, že hoci je štítok skrytý pre obsah, ktorý bol zmenený alebo upravený nástrojmi AI, bude sa stále viditeľne zobrazovať pod obsahom, ktorý bol úplne vygenerovaný výzvou AI.
V prípade obsahu, ktorý vytvorila AI, bude Meta „zdieľať, či je obsah označený na základe signálov zdieľaných v odvetví, alebo preto, že sa niekto sám prezradil,“ hovorí spoločnosť.
Meta hovorí, že zmena, ktorá sa spustí budúci týždeň, bude „lepšie odrážať rozsah AI používanej v obsahu“ na jej platformách.
Tým, že je ťažšie nájsť štítok s informáciami o AI, môže byť pre používateľov jednoduchšie oklamať obsah upravený pomocou AI, najmä keď sú nástroje na úpravu čoraz pokročilejšie.
Vzhľadom na to, že generatívna AI je relatívne novšia technológia, nie je to prvýkrát, čo Meta zmenila spôsob označovania takéhoto obsahu na svojich platformách. V júli sa spol zmenilo označenie AI z „Made with AI“ na „AI info“ po sťažnostiach na Meta od fotografov, ktorí povedali, že označenie bolo pridané k skutočným fotografiám.
V čase zmeny Meta uviedla, že pôvodné znenie štítku nebolo dostatočne jasné, aby používatelia pochopili, že určité obrázky so štítkom neboli nevyhnutne vytvorené pomocou AI, ale mohli byť upravené pomocou nástrojov poháňaných AI.