Home Umela inteligencia MarTech Summit London 2024: V centre pozornosti AI marketing

MarTech Summit London 2024: V centre pozornosti AI marketing

by
ai london

Táto konferencia, ktorá sa koná v Londýne, ponúka jedinečnú príležitosť preskúmať najnovšie trendy a inovácie v marketingových technológiách naprieč sektormi B2B a B2C.

The udalosťktorá sa bude konať 12. – 13. novembra 2024 na Convene 155 Bishopsgate v Londýne, bude obsahovať poučné prípadové štúdie, panelové diskusie, rozhovory pri krbe, kľúčové poznámky a otázky a odpovede zamerané na najnovšie trendy v oblasti MarTech.

S viac ako 400 účastníkmi, viac ako 85 % vo vyšších vedúcich pozíciách, summit poskytuje bezkonkurenčné príležitosti na vzdelávanie a vytváranie sietí s CMO, vedúcimi, riaditeľmi a ďalšími.

Účastníci získajú špičkové znalosti o pokrokoch MarTech, stratégiách implementácie v reálnom svete a o tom, ako technológia mení marketingové prístupy a pracovné postupy v sektoroch B2B aj B2C.

Prečo sa zúčastniť The MarTech Summit London 2024?

Existuje mnoho dôvodov, prečo sa zúčastniť MarTech Summit London 2024:

  • Preskúmajte päť kľúčových tém v troch fázach počas dvoch dní
  • Získajte informácie od viac ako 70 rečníkov a odborníkov z odvetvia
  • Sieť s viac ako 400 účastníkmi vrátane 85 % vrcholového manažmentu
  • Zúčastnite sa diskusných okrúhlych stolov, aby ste sa podelili a získali rôzne pohľady
  • Vyhodnoťte nové technológie pre váš zásobník MarTech od popredných poskytovateľov služieb

Kto by sa mal zúčastniť?

MarTech Summit London 2024 je určený pre vedúcich pracovníkov vo funkciách, ako sú:

  • Marketing a technológie
  • Zákaznícka skúsenosť (CX) a angažovanosť
  • Vernosť a udržanie značky
  • Údaje a informácie o spotrebiteľoch
  • Marketing elektronického obchodu
  • Digitálna stratégia
  • Omni-kanál
  • Inovácia
  • sociálne médiá
  • Obsahová stratégia a rozprávanie
  • CRM
  • Produktový marketing
  • automatizácia
  • Digitálna transformácia a rast

Kľúčoví rečníci na podujatí

Niektorí z kľúčových rečníkov v zostave zahŕňajú, ale nie sú obmedzené na:

  • Sivan Einstein, vedúci odvetvia – Omnikanálový maloobchod, Google
  • Neil Robins, vedúci oddelenia Digital & Media, Kenvue
  • Cat Daniel, hlavný riaditeľ pre rast a angažovanosť, Monzo
  • Sam Lewis-Williams, vedúci marketingovej automatizácie, Financial Times
  • Namita Mediratta, riaditeľka CMI, Beauty, EMETU, Unilever
  • Richard Jones, riaditeľ eCommerce, Carlsberg
  • Kumar Amrendra, vedúci digitálneho marketingu, plánovania a vedy o údajoch, Sky
  • James Brindley-Raynes, vedúci oddelenia Digital Customer Journey, Maersk
  • Clive Head, vedúci oddelenia CRM a lojality, Santander UK
  • Marie Tyler, líderka globálnej angažovanosti zákazníkov, Honeywell

Odporúčané témy a témy z The MarTech Summit London 2024

Podujatie obsahuje päť hlavných tém v troch fázach:

Deň 1 – Plenárna sála:

  • MarTech Trends (vrátane marketingovej automatizácie, AI v marketingu, digitálnej transformácie)

Deň 2 – B2C Marketing Fáza:

  • Zákaznícka skúsenosť (vrátane personalizácie Omnikanála, elektronického obchodu, digitálnej zákazníckej skúsenosti)
  • Údaje, analýzy a štatistiky (vrátane údajov prvej strany, platformy zákazníckych údajov, ochrany osobných údajov a zabezpečenia)

Deň 2 – B2B Marketing Fáza:

  • Povolenie predaja (vrátane povolenia príjmu, optimalizácie obsahu predaja, marketingu založeného na účte)
  • Generovanie dopytu (vrátane marketingových metrík B2B, presného marketingu dopytu, marketingu obsahu)

Kľúčové podrobnosti o udalosti

Poznačte si do kalendára a pripravte sa na účasť na tejto fantastickej udalosti:

  • Dátum: 12. – 13. novembra 2024
  • Miesto konania: Convene 155 Bishopsgate, druhé poschodie, Londýn EC2M 3YD
  • Vstupenky: Dostupné na webovej stránke podujatia tu

Navštívte úradníka Webová stránka MarTech Summit London 2024 aby ste si zabezpečili svoje miesto, pozrite si celú agendu a preskúmajte možnosti sponzorstva.

Source Link

Related Posts

Leave a Comment