Home Umela inteligencia Konvergenčná AI sa hrala s agentmi „roky“, kým nezískala 12 miliónov dolárov, aby im poskytla dlhodobú pamäť

Konvergenčná AI sa hrala s agentmi „roky“, kým nezískala 12 miliónov dolárov, aby im poskytla dlhodobú pamäť

by
Convergence AI team

Marvin Purtorab, generálny riaditeľ nového startupu Konvergenciaa spoluzakladateľ Andy Toulis (CTO) sa stretli, keď obaja pracovali v Shopify na systémoch odporúčaní a asistentoch AI. Obaja sa pripojili k Cohere, platforme AI pre podniky, predtým, ako len pred niekoľkými mesiacmi prišli s nápadom na spustenie. „Úprimne povedané, odišli sme z Cohere, pretože… sme hrali s agentmi niekoľko rokov, teraz tri alebo štyri roky,“ povedal Purtorab. Uvedomili si, že koncept agentov bol pred niekoľkými rokmi príliš skoro.

Najatie si Google DeepMind, Meta, OpenAI a PolyAI, pár vytvoril produkt len ​​za pár mesiacov, čím si získal značný záujem investorov.

K dnešnému dňu je väčšina agentov navrhnutá pre špecifické pracovné postupy. Agent „Proxy“ spoločnosti Convergence bude pracovať pri množstve úloh s myšlienkou, že získava zručnosti rovnakým spôsobom ako človek tým, že mu dáva takzvanú „dlhodobú pamäť“. To je prostredníctvom toho, čo niektorí nazývajú „veľké modely meta učenia“ (LMLM). Títo sú trénovaní, aby si osvojili zručnosť učiť sa sami.

Konvergencia vyzbierala 12 miliónov dolárov v predzákladnom kole pod vedením Balderton Capital. Salesforce Ventures a Shopify Ventures sa tiež zúčastnili na tomto kole a budú nasadené na vývoj nových modelov, ktoré poháňajú asistentov proxy.

James Wise, partner spoločnosti Balderton Capital, vo vyhlásení uviedol: „Málo ľudí má skúsenosti a zručnosti, ktoré majú Marvin a Andy, vďaka čomu sú dobre postavení na to, aby zvládli komplexnú technickú výzvu produktu, akým je Proxy.

Ľudskí používatelia sa spárujú s Proxy agentmi, ktorí sa môžu naučiť úlohy a pracovné postupy, čím uvoľnia ľudskému pracovníkovi viac rozhodovania, než len „grunt work“.

Purtorab povedal: „Ak sa pozriete na krajinu práve teraz, existuje veľa spoločností, ktoré ich stavajú, ako napríklad „úzky“ agenti: obchodný zástupca, HR agent alebo finančný ops agent. Náš názor je zaujať iný prístup. Snažíme sa vybudovať základy pre prvú všeobecnú triedu agentov, ktorí sa môžu v závislosti od používateľa rozčleniť na akýkoľvek typ agenta, ktorý potrebujete, ktorý za vás robí veci, ktoré vy osobne vo svojej práci nechcete. robiť. A myslíme si, že je to o niečo lepší prístup, pretože v skutočnosti nevidíme svet budúcnosti, v ktorom by každý mal 1 000 týchto rôznych malých nástrojov. Postupom času sa veci skonsolidujú a myslím si, že tam sa dostaneme aj my.“

Stratégiou je vytvoriť spotrebiteľských agentov, ale potom ich použiť na informovanie o tom, ako školia agentov v podniku. „Spotrebitelia ho viac využívajú napríklad na online nakupovanie, ako sú potraviny a recepty. Na strane podniku ho ľudia používajú na obchodné operácie. Napríklad zadajte veľa vecí do Salesforce a sledujte ich. Alebo operácie s talentmi, ako napríklad sledovanie uchádzačov o prácu.“

Používajú teda spotrebiteľov ako pokusných králikov pre podnik? „To by bol jeden spôsob, ako to formulovať.“ Spotrebitelia majú oveľa jednoduchšie a oveľa širšie druhy prípadov použitia a pomáha nám to získať spätnú väzbu rýchlejšie, však?“ povedal Purtorab.

So všetkým, čo bolo povedané, čo robia o druhoch oznámení, ktoré robí Salesforce, okolo agentov? „Minulý týždeň som bol v Dreamforce a myslím si, že je to správny smer. Ale myslím si, že idú oveľa viac v smere, ako napríklad títo veľmi úzky agenti, ktorí sa zameriavajú na jednu konkrétnu úlohu… Práve teraz nemáte čas čakať ďalších šesť až 12 mesiacov, kým sa modely trochu vyvinú. lepšie.”

Práve teraz je spoločnosť v uzavretej beta verzii s testermi, ale mala by sa čoskoro otvoriť.

Source Link

Related Posts

Leave a Comment