Spoločnosť, ktorá tvrdí, že jej technológia dokáže „revolúciu“ na tiesňové volania, získala 27 miliónov dolárov v kole série B vedenom Andreessenom Horowitzom.
spoločnosť, Pripravenéumožňuje dispečerom 911 získať GPS polohu volajúceho v reálnom čase, ak to ich telefón podporuje. Prostredníctvom služby Pripravené môžu dispečeri tiež prijímať a odpovedať na texty a obrázky a — na telefónoch iPhone so systémom Apple Núdzové SOS Funkcia živého videa – prijmite videohovor.
Pripravený spoluzakladateľ a generálny riaditeľ Michael Chime tvrdí, že platforma môže operátorom poskytnúť cenný kontext, ktorý by inak nemali.
„Cieľom našej technológie je znížiť záťaž každého jednotlivého hovoru, aby sa núdzová reakcia mohla pohybovať rýchlejšie,“ povedal Chime pre TechCrunch. „Ak dokážeme ušetriť čo i len pár sekúnd pri danom hovore 911, chceme to urobiť.“
Na celoštátnej úrovni je niekoľko centier 911 viazaných na pevnú linku, snažia sa nájsť volajúcich a nedokážu spracovať SMS alebo fotografie. A to aj napriek dve desaťročia starému úsiliu Next Generation 911 (NG911) modernizovať viac ako 5 500 centier tiesňového volania v USA.
NG911 je založený na internete a je schopný prijímať multimediálne a presnejšie informácie o volajúcom. Nasadenie však dosiahlo len približne 56,2 % USA, podľa poradenskej spoločnosti Frost & Sullivan.
Pripravený, ktorý spustili Chime, Dylan Gleicher a Neal Soni v roku 2019, sa pôvodne zameral na jediný typ núdzovej reakcie: streľbu v školách. Táto trojica, ktorá vyrástla v blízkosti miest ničivých školských strelieb, vrátane základnej školy Sandy Hook, spolu odišla z Yale, aby vytvorila aplikáciu verejnej bezpečnosti pre školských administrátorov.
O rok neskôr si Chime, Gleicher a Soni uvedomili, že existuje väčší zákaznícky segment – 911 call centrá – ktoré by mohli ťažiť z technológie spoločnosti Prepared. Tak otočili spoločnosť.
Pripravené dnes ponúka webovú platformu, ktorá ukazuje dispečerom prebiehajúci prepis hovorov. Používa AI na vytiahnutie potenciálnych dôležitých položiek, ako sú adresy a popisy núdzových situácií, dokonca aj na preklad textov pre dispečerov, ak je to potrebné.
Spoločnosť Prepared nedávno uviedla na trh nástroj, ktorý umožňuje dispečerom chatovať so španielsky hovorcom pomocou hlasu generovaného AI. Pripravený prepíše a preloží prejav dispečera a potom prečíta preklad nahlas cez telefón; Chime tvrdí, že to môže znížiť potrebu konferencie s prekladateľom tretej strany, čo je typický postup u volajúcich, ktorí nie sú v angličtine.
„Vzhľadom na rastúcu neanglicky hovoriacu populáciu, najmä vo väčších mestách, to bola požiadavka agentúr s vysokou prioritou,“ dodal. „ktoré inak závisia od jazykových prekladateľov, ktorým môže niekedy trvať niekoľko minút, kým sa po požiadaní pripojí k hovoru.“
Minúty z núdzovej reakcie by mohli zmeniť. Podľa Podľa amerických regulátorov by sa každý rok mohli zachrániť tisíce životov skrátením času odozvy 911 len o minútu.
Preklad AI a ďalšie funkcie poháňané AI však prinášajú aj riziká. AI často chybne zhrnie. A zistilo sa, že prepisuje reč niektorých rečníkov presnejšie ako iných. Jeden nedávny štúdium ukázali, že systémy rozpoznávania reči od popredných technologických spoločností mali dvakrát vyššiu pravdepodobnosť nesprávneho prepisu zvuku z čiernych reproduktorov v porovnaní s bielymi reproduktormi.
Chime poznamenáva, že funkcie AI spoločnosti Prepared sú voliteľné – video spoločnosti, lokalizácia GPS a možnosti odosielania textových správ sú pre centrá 911 bezplatné. Tvrdí však, že celkovo môže AI pomôcť rýchlejšie a presnejšie spracovať volania dispečerov.
„Boli sme priekopníkmi vo využívaní AI vo verejnej bezpečnosti na syntetizovanie údajov a ich realizáciu,“ povedal. „Prepared’s sumarizátor umožňuje dispečerom čítať krátke súhrny incidentov vygenerované AI namiesto počúvania minút hovorov alebo čítania dlhých poznámok. A veríme, že naša funkcia prekladu sa ukáže ako kľúčová pri zlepšovaní dostupnosti pre španielsky hovoriacich a súčasne skracuje dobu odozvy na španielsky hovoriace hovory.“
Spoločnosť Prepared, ktorá má obchody s takmer 1 000 agentúrami pre verejnú bezpečnosť v 49 štátoch, plánuje investovať peniaze zo série B na výskum a vývoj produktov a snahy o uvedenie na trh. Pripravená tiež zintenzívni nábor s cieľom pridať do konca roka 20 zamestnancov k 50-člennej pracovnej sile v New Yorku.
„Práve sme sa dotkli povrchu, pokiaľ ide o potenciál odblokovania kritických údajov o občanoch,“ povedal Chime. „Posúvame sa smerom k svetu, kde Platforma Pripravená spája a optimalizuje komplexný pracovný tok od sekundy, do ktorej prichádza hovor, keď je na mieste zásahová jednotka.“
First Round Capital, M13 a nezverejnení anjelskí investori sa tiež zúčastnili na pripravovanej sérii B. Vďaka tomu sa celkový zisk spoločnosti zvýšil na 57 miliónov dolárov.