Home Umela inteligencia Pinterest prináša inzerentom nástroje genAI na zobrazovanie produktov

Pinterest prináša inzerentom nástroje genAI na zobrazovanie produktov

by
Pinterest prináša inzerentom nástroje genAI na zobrazovanie produktov

Obrázková inšpirácia a nákupná stránka Pinterest je najnovšia technologická spoločnosť, ktorá svojim inzerentom ponúka generatívne produkty AI po podobných krokoch Google, Amazona ďalšie. Pri jeho Pinterest darčeky Inzerenta v utorok spoločnosť predstavila nové funkcie pre svoj balík Pinterest Performance+, ktorý zahŕňa automatizáciu aj AI. Druhá možnosť, ktorá teraz umožní inzerentom zmeniť biele, prázdne alebo ploché pozadie na obrázky životného štýlu.

Nová funkcia, spustená v utorok, pomôže inzerentom, ktorí chcú vylepšiť svoje piny produktov Pinterest (reklamy) a prilákať viac kliknutí, uvádza Pinterest.

Transformácia obrázkov produktov pomocou generatívnej AI nie je nápadom jedinečným pre Pinterest, ale rýchlo sa stáva jedným zo základných produktov ponúkaných inzerentom vzhľadom na to, ako rýchlo možno obrázky vylepšiť jednoduchými výzvami. Takmer pred rokom Amazon spustil technologických inzerentov, čo im umožnilo popísať pozadie obrázkov pre svoje produkty. Google nasledoval s vlastnými nástrojmi približne v rovnakom čase, ktorý ponúka spôsoby, ako jednoducho zmeniť farby pozadia alebo scény.

Poďakovanie za obrázok: Pinterest

Teraz, keď sú na túto možnosť zvyknutí, inzerenti budú môcť urobiť to isté na Pintereste.

Jedným zo skorších používateľov technológie genAI Pinterestu bol reťazec drogérií Walgreens, ktorý testoval generatívne skúsenosti s AI v 50 produktoch vo viacerých kategóriách. Spoločnosť hovorí, že maloobchodník dokázal prezentovať svoje produkty skôr na Pintereste, namiesto toho, aby len ukázal produkt samostatne. Výsledkom bolo, že spoločnosť Walgreens zaznamenala o 55 % vyššiu mieru prekliknutia a o 13 % nižšiu cenu za kliknutie pri použití pozadia vygenerovaného AI v porovnaní so štandardným bielym pozadím.

Okrem toho Pinterest tvrdí, že kombinácia AI a automatizačných funkcií pomôže inzerentom rýchlejšie vytvárať ich kampane, pričom je potrebný o 50 % menší vstup. Inzerenti sa môžu rozhodnúť kombinovať produkty Pinterest Performance+ podľa svojich potrieb. V prvých testoch Pinterest uvádza, že inzerenti zaznamenali 64 % zníženie ceny za akciu a 30 % zvýšenie miery konverzie spolu s 1,8-násobnou návratnosťou výdavkov na reklamu.

Na inom mieste stránky Pinterest zavádza Propagácie: nové nástroje, ktoré používateľom Pinterestu ponúkajú zľavy. Tieto nástroje budú dostupné na žiadosť inzerenta v USA, Spojenom kráľovstve, Kanade, Austrálii, Francúzsku, Nemecku, Mexiku, Brazílii a Japonsku. Prispôsobené reklamné moduly propagácie a ponuky tiež pomôžu používateľom Pinterestu zobraziť výpredaje a zľavy.

V rámci ďalšej zmeny ponúknutie Pinterest Performance+ zavedie aj možnosť optimalizácie na najvyššiu hodnotu, nie len na kliknutia alebo objem konverzií.

Pinterest uviedol, že všetci globálni inzerenti budú mať odteraz prístup ku kampaniam Performance+ pre ciele zvažovania, konverzií alebo katalógového predaja.

Source Link

Related Posts

Leave a Comment