Kreatopiastartup, ktorý používa AI na automatizáciu vytvárania digitálnych reklám, priniesol nového generálneho riaditeľa: Tammy H. Nam.
Nam bol Predtým COO a CMO pri fotografických úpravách FICSARTa predtým generálny riaditeľ videa Streser Viki. TechCrunch prostredníctvom e-mailu, že spoločnosť Creatopy hľadá výkonného pracovníka so sídlom v USA, ktorý vie, ako škálovať startupy v počiatočnom štádiu, spolupracoval s európskymi zakladateľmi (produkt bol prvýkrát vyvinutý v Rumunsku) a rozumie marketingovej technike.
„Našťastie som sa zmestil na tento účet,“ povedala.
NAM sa tiež pripojí k doske CreatoPy, zatiaľ čo predchádzajúci generálny riaditeľ startupu Dan Oros vstúpil do poradnej úlohy.
Spustenie oznámil sériu A 10 miliónov dolárov vedené európskymi VCS 3VC a bodom deväť v minulom roku. Vo vyhlásení partnerka 3VC Eva Arh opísala Nam ako „jedného z najlepších operátorov, ktorých poznám“.
V období od februára 2024 do februára 2025 spoločnosť tvrdí, že sa zvýšila príjmy z trhu a podniku o 400%, pričom väčšina tohto rastu prichádza za posledných šesť mesiacov. Medzi zákazníkov patrí Astrazeneca, NASCAR a ekonóm.
„Čo je pozoruhodné na kreapeii – najmä pre relatívne neznámu spoločnosť – je naša schopnosť pristáť hlavných podnikových zákazníkov v náročných odvetviach, ako je farmaceutická a bankovníctvo,“ uviedol Nam.
Dodala, že zákazníci milujú produkt pre „naše intuitívne rozhranie, jedinečné produktové schopnosti a vynikajúci zákaznícky servis“. V skutočnosti navrhla, že keďže veľké jazykové modely sa stávajú „všadeprítomným“, kreatopy sa odlišuje na základe svojej „schopnosti porozumieť potrebám zákazníkov a dodávať-možno ironicky-hodnota vysokej dotykov na vrchole AI.“
Spoločnosť NAM tiež označila bezpečnosť značky ako „najvyššiu prioritu“, pričom marketingoví manažéri odovzdávajú súpravy značiek počas nastavenia účtu a tieto súpravy zabezpečujú, aby sa všetky AI generované AD dodržiavali svoje pokyny pre značky.
„Naša AI nenahrádza strategické myslenie; Zosilňuje to, “povedala. „Niektorí z našich zákazníkov oznámili o 10x alebo väčšie zvýšenie produktivity, pretože eliminujeme únavnú manuálnu prácu vytvárania stoviek variácií AD medzi veľkosťami, formátmi, jazykmi atď.“